søndag 23. november 2008

3 maaneder

Tenk at det er 3 hele maaneder siden jeg reiste fra kjaere Hammerfest. Paa en maate hores det kjempelenge ut, men det har gaatt kjempefort! Paa 3 maaneder har jeg rukket aa bodd hos to familier, to maaneder hos familien Lock og allerede bodd over en maaned hos familien Macnally. Jeg har besokt byer som Portsmouth, Fareham, Winchester, Wokingham, Sheffield, Retford og London. Jeg har hatt dager med hjemlengsel og depping, men ogsaa dager fylt med morro og bare skjovet tanken paa aa dra hjem laangt bort.

Det rare er at jeg faktisk har begynt aa glemme hvordan alt det der hjemme er. Hvordan ting og folk er, og ser ut. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men tror det er litt bra. Tror det hjelper med tanke paa hjemlengsel. Har ikke glemt folk i det hele tatt, tenker paa hjemme hver dag, men alt virker som det er saa lenge siden..

2 kommentarer:

Linda sa...

Skjønne så sykt godt ka du mene, æ har det akkurat på samme måte! Og tida går så fort, synes liksom bare det e ei uka siden du bytta familie! Ser værtfall ut som du har det mye bedre nu, og det e æ gla for! Ser også at dåkker så smått begynne å gjøre dåkker klar for jul, det samme gjør vi her! E det ikke rart å starte så tidlig? Æ e liksom litt sånn "nei, nei, vi kan ikke pynte enda!"

Håpe du kose dæ masse, gla i dæ <3
kle,

Sandra sa...

Hei! Fin blogg du hadde :) Jeg skjønner akkurat hva du mener med at tiden går underlig fort her borte, det er mindre enn en måned til jul allerede! Trives du i England, og hvorfor har du bodd hos to familier? =)