fredag 10. oktober 2008

Tomhet

Heihei!
Har akkurat sendt inn et tappert forsøk på en nynorsk stil. Var ikke det beste jeg har gjort, for å si det sånn, men jeg prøvde. Føles godt å ha det ute av verden hvert fall!
I dag har vært en grei dag. Sitter her med en følelse av tomhet. På en måte hjemlengsel, men på en måte ikke. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men har opplevd mye rare følelser siden jeg "flytta". Kan ikke beskrives, må rett og slett bare oppleves.
Merker veldig godt denne såkalte berg-og-dalbanen av følelser, som de forklarte på EF-møtet i Tromsø. Men det er både på godt å vondt. Kan ha skikkelig hjemlengsel en dag, men neste dag er alt glemt.
Er en veldig stor utfordring dette her, men er utrolig glad for at jeg tok den avgjørelsen jeg gjorde. Man lærer virkelig seg selv å kjenne + at man vokser på det, det er helt sikkert!
Om en liten stund skal jeg og Mel gå en liten tur (trenger virkelig den daglige turen, frisk luft liksom) også skal jeg prøve å ta ut penger til frisøren i morgen. Prøvde å ta ut penger både i forigårs og i går, men gikk ikke noen av dagene. Mel hadde en løsning, men er det mulig at banken ikke har mer penger? Kjenne jeg blir litt fortvilt, men ordner seg nok ;)
6 dager til bursdagen min nå, det blir nok interessant!
Savner dere hjemme <3 håper alle har det bra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjæreste Sunniva.
Det er bra å høre at du har utviklet strategier på å takle savn.
Det er en viktig del av livet-men det viktigste er at en ikke bukker under.
Du har en familie som ALLTID venter på deg,som er inderlig glad i deg.
Hjertet mitt blør for deg,men jeg vet at du har styrke og mot.
Husk at den som intet våger ,intet vinner.
Selv om du er langt borte,så følger vi deg.
Du er i tankene og hjertene våre hele tiden.
Godt mot Sunniva,
Klem fra mamma

Sunniva sa...

Heia mamma!
Ja, tror nesten man må det for å komme gjennom litt tunge stunda..
Du har nu så rett, du mamma :)
Takk! Kjempeglad i dæ. Klem