onsdag 15. oktober 2008

Flytting osv

Ja, da har vi altså tilbrakt vår første natt og første dag i Emma's hus, mens Familien Lock er på vei til Florida for over to uker. Greit nok det. Både jeg og Mel trives veldig hos Emma. Hun er så koselig og snill + at hun har en liten gutt på 4 år! Han er så søt, haha. De har te'er i alle mulige smaker, masse yoghurter og masse annet godt. Det kalles jeg typisk engelsk - sånn det skal være! Føler oss skikkelig vel og hjemme i huset der.
For øyeblikket er vi hjemme i "gamlehuset" en liten tur for å få tilgang til internett og gjøre litt lekser.
Åpnet nettopp verdens søteste e-mail fra mamma og pappa. Var rett og slett heartbreaking, har ikke ord. Savner dere så fælt, kan ikke fatte at jeg ikke skal stå opp og gå ned til peisen hvor alle venter med pakkene mine og alle har stått opp før meg. Er ikke lett. Kommer til å bli en annerledes bursdag på alle mulige måter, men den er tross alt bare en av mange :)

Skal skrive et lengere innlegg i morgen eller noe. Er litt stress i dag siden vi må gå herfra snart siden det er blitt mørkt for lengst, og man skal helst ikke gå ute i mørket alene når det er sent. Men går jo alltids bra!
Vertsfamilien min var så snill og kjøpte meg en bursdagskake før de dro. Haha, den er dødsliten, men kjempesøt! Enmannskake liksom. Jeg tror morgendagen kommer til å bli en opplevelse faktisk, må bare huske å være positiv - som alltid!
Er jo ikke såå lenge til jeg er hjemme uansett. Kjempeglad i alle og savner dere kjempemye <3

Gladmeldinger;
- Har ikke spist godteri verken i går eller i dag!
- Fikk godkjennelse fra Lourival, så om litt over en uke skal jeg besøke både slekt og Maria :D
- Bursdagen min i morgen!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kjære Sunniva.
Så bra at dere trives hos Emma og lille gutten hennes.
Håper det blir som en ferie for dere.
Så må du bare nyte alle opplevelser imorgen,ikke sammenligne.
Til neste år fyrer vi igjen opp peisen for deg,med roser ,flagg og gaver.
Er så glad i deg,gulljenten vår.
Skriver mer imorgen.
Klem fra mamma,pappa Fie og Kristine,som mest av alt ville hatt deg hos oss imorgen.

Sunniva sa...

Hei mamma.
Trives veldig godt der, blir som en ferie ja!
Skal kose mæ også snakkes vi! E jo bare en telefonsamtale unna :)
Bra å høre!
Så glad i dåkker alle, klem!

Anonym sa...

GRATULERER MED DAGEN KJÆRESTE SUNNIVA.

Hurra for dig som fylder dit aar!
Ja dig vil vi gratulere!
Alle i ring omkring dig vi staar
og se, nu vil vi marsjere,
bukke, nikke, neie, snu os omkring,
danse for dig med hop og spret og spring,
Ønske dig av hjertet alle gode ting!
Sig mig saa, hvad vil du mer! - Gratulere.

Høit vore flag vi svinger. Hurra!
Ja, nu vil vi rigtig feste!
Dagen er din, og dagen er bra,
men du er den allerbedste!
Se dig om i ringen, hvem du vil ta!
dans en liten dans med den du helst vil ha!
Vi vil allesammen svinge os saa glad;
En av os skal bli den næste.

FLAGGET ER GÅTT TIL TOPPS I FJELLGATA 1.
Måtte du få en fin dag kjære skatten vår,og måtte alle dine ønsker gå i oppfyllelse.
Tusen klemmer fra alle her hjemme.
mamma,pappa,Fie ,Kristine og bestemor.

Anonym sa...

Hei Sunniva.
GRATULERER så mye med dagen din i dag. Har nettop lest siste bloggsia di å æ må innrømme at d snik sæ nån tåra nedover kinnene mine.
Du får ha en riktig fin dag Sunniva. Kos dæ masse.
Stooor bursdagsklem fra Grete

Anonym sa...

Heia Sunniva.

Gratulerer med dagen. :-)
Håper du koser deg på bursdagen.

Litt fotballnytt:
vi har nå startet opp md treningene igjen - som du sikkert vet. Har vært 12-14 spillere, mens 6-7 er på høstferie. Det var rart å starte opp uten deg og Maria X 2.
Men dokker er forhåpentligvis tilbake etter englandsoppholdet.

Ha det fint.

Hilsen Jan-Arne

Anonym sa...

HEI LILLE MEN DU ER JO BLITT STOR OG ER BORTE FRA OSS HER HJEMME. MEN EN TING MÅ DU VITE AT DU ER I TANKENE TIL GUFAR OGSÅ. HÅPER AT DU IKKE LENGTER FOR MYE HJEM SLIK AT DU KAN FÅ KONSENTRERT DEG MED DE OPPGAVENE DU HAR DER.

KLEM FRA GUFAR

Sunniva sa...

TUSEN TAKK! :D