mandag 25. august 2008

Dag 2

Da var forste dagen overstaatt. Gikk helt greit, familien er noe spesiell, men de er ganske koselige.
Melanie, den tyske jenta jeg deler rom med, er kjempehyggelig og vi er ganske like paa mange omraader. Det forste Coral (den minste vertssostra) sa naar vi kom inn dora var; "They look the same". Haha. Eneste forskjellen er at hun drikker kaffe og royker. Eller she used to. Hun sluttet for to dager siden, fordi hun ikke ville royke i England.
Meen hvertfall; rommet vaart er veldig lite. Faar saa vidt plass til alle klaerne vaare, og for aa si det saann; rommet er ca dobbelt saa lite som mitt eget rom hjemme. Men er ingen grunn til aa vaere negativ! Har alt jeg trenger, og er faktisk ganske glad for aa ha en aa dele rom med i stede for aa vaere alene.

I dag skal vi paa barbeque med noen andre familier. Blir sikkert bra. Er ikke saa mye aa gjore her akkurat naa, siden skolen ikke starter for om to uker.
Neste fredag skal vi paa camping. Ops! Zoe bare; "I know you said you don't like camping, but we're only gonna stay for one day". Men blir vel greit det, alt skal proves, right?
Og i oktober en gang skal hele familien to uker til Florida, saa da maa jeg og Melanie bo to uker hos en annen familie.

Ellers haaper jeg alle som leser bloggen kommenterer, er saa mye bedre aa skrive naar man faar litt tilbakemelding :)

Merker jeg alle rede er begynt aa tenke litt paa engelsk, maa liksom prate engelsk hele tia! og btw, grunnen til ikke-norsk tastatur er at de bare har internett hvis man plugger inn en kontakt. Men orket ikke det akkurat naa. Saa legger inn bilder senere.

Savner alle hjemme. Men ingen grunn til depping, har det braa :) glad i dere <3

12 kommentarer:

Veronika Haaland sa...

Hei sunniva:)
dumt jeg ikke fikk treffe verken deg eller Maria på campen!
men håper du har det bra i familien og finner deg til rette:)
<3

Anonym sa...

Hei Sunniva. Dette var jo gøy. Tenker masse på deg. Synes dere burde fått vært med til USA,men, men. Ha det bra . Glad i deg. Tante Marie og Kristina.

Sunniva sa...

Veronika: Hei! Syns det var dumt jeg og, men vi prates jo og kanskje vi møtes en annen gang. Håper du og har det fint :) <3

Tante Mare og Kristina: Heei! Koselig at dere kommenterer. Syns jeg og, men får tydeligvis ikke lov til det. Glad i dere og!

Anonym sa...

Heia Sunnishine:) ser du har det kaldt i "varme" england:)
kos dæ masse i gosport! gosunni!

Anonym sa...

Hilsen Runar;)

Ida sa...

Hei Sunniva. Takk for det, og i lige måde. Håper du får det fint, jeg skal følge med på bloggen din og kommentere. klem:)

Linda sa...

Bra du e kommet dæ på plass, og at du like den tyske søstera di, hehe:p Æ like ikke mi:p Ellers syns æ det va kjipt at dåkker ikke fikk være med til USA!:(

Anonym sa...

heia darling <3
e fint å høre at du har det bra!
missu :*
cam

Sunniva sa...

Savne dæ og cam <3

KajaaNesbø sa...

Heeei Sunny:)
Savne dæ i backrekka !
Men hærli å høre at du har funne dæ til rette. Æ trudde det va du som satt i senga på det bilde, helt til æ leste teksten selvfølgeli ^^ hihi.

kos dæ på camping søta :* <3

Anonym sa...

passpå farlige folk og stoff så går alt bra:)

Simon fra Sloveina

Sunniva sa...

Taaakk Kaja! <3

Haha, Simon ;)