søndag 31. august 2008

1 uke

I dag er det akkurat 1 uke siden vi kom til vertsfamiliene våre. Søndag for en uke siden var en dag jeg trodde aldri kom til å ta slutt, det var faktisk helt forferdelig. Så jeg sa til meg selv; etter en uke vil at bli mye bedre. Og det startet faktisk å bli bedre allerede dagen etter, så tiden har gått ganske fort.
Og i morgen er det 1 uke til college starter, gleder meg såå :D

Har egentlig ikke gjort noe annet enn å spise i dag, som jeg kommer på. Er skikkelig redd for å bli feit her nede. Er så uvandt å ha godteri og sjokolade i skapene hele tiden, så det fører jo selvfølgelig til at jeg og mel går å henter oss sjokolader til en hver tid. Men slapp av, skal begynne å jogge snart. Men tror jeg legger fotballen på hylla i år, skal heller prøve noe nytt. Zoe skal forhøre seg om noe dansing, så kanskje jeg ender opp med det.
Men hvertfall; siden vi bare har vært inne i dag, og ikke har gjort noe særlig interessant, kan jeg jo fortelle om en liten, søt episode ved middagsbordet.
Marcus spurte Melanie om hennes foreldre var skilt slik som hans foreldre er, og da utbrøt Coral; "No, they're not".
Og Zoe bare; "Coral, we've already had this conversation". Holdt på å flire oss i hjel når både Zoe og Marcus prøvde å forklare for lille Coral at foreldrene til Marcus elsket hverandre før, men nå hadde de begge giftet seg på nytt, og de elsket nå noen andre. Hun bare satt der med trillrunde øyne og skjønte ingenting! Hun bare; "This is sooo confusing!" Haha

Skal til Portsmouth i morgen, og får for all del håpe været blir bedre til i morgen. For i dag har det hølja ned, skikkelig bergensregn. Ah, savner Norge litt allerede jeg. Men elsker alt det nye :D
And i'm gonna have a "lion" tomorrow.. snakkes!

3 kommentarer:

Fred sa...

Bare vent til rundt en måned, da kommer alt til å bli enda bedre xP
Herregud så rått det må være der borte!!

Anonym sa...

høres ut som om du har det bra dær nede? fint å høre at ting går bedre å bedre <3
e jo bare uvant, du vænne dæ til det etterhvert! tippe du får et kjempefint år :*
kor det går med engelsken da? rart å ikke prate nåkka sæli norsk? :-D
her hjemme e det nu samme gamle..
trening og skole, ja du vet ;p

savne dæ kjempemasse vænnen :( <3
cam

Sunniva sa...

Har det bra ja, men savne hjemme og :)
e dødsrart, for e iingen norske her, så får aldri prata norsk!
Savne dæ og, camza miii <3