mandag 16. mars 2009

Siden sist

Ok, dette har skjedd siden sist:

  • Har enda ikke faatt tilbake internettet
  • Fikk en facial i forrige uke, og det var deeilig
  • Fikk pakken hjemmefra og var utrolig godt aa spise fisk, leverpostei og hive innpaa paaskeegg - liker ikke melke sjokolade saa godt som foer, det smaker annerledes..
  • Var ute paa en pub i Lee on Solent (som tydeligvis er en egen liten by, og ikke en del av Gosport) med vertsmoren min (!) og noen venner og jeg maa bare si at jeg aldri har opplevd en "mor" saa bortevekk, haha.
  • Har bestilt spray tan, og i morgen skjer det!
  • Bestod teorien paa lordag, saa naa er det ikke lenge igjen til jeg kan ta den praktiske testen - hurra! ;)
  • Var paa beachen i gaar og det er saa deilig med ordentlig fint vaer og vaar.
  • Skal til Sheffield paa torsdag, og jeg gleeeder meg!
  • Er heller ikke saa lenge til EF turen
  • Ogsaa drar jeg til Fareham naa straks for en ny facial.

Livet er herlig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ka e facial? :p

Sunniva sa...

ansiktsbehandling :p