onsdag 17. september 2008

Torsdag

Først og fremst vil jeg bare si at blogginnlegget i går ikke var ment å være så negativt. Følelsene mine rundt den der "klagen" er egentlig at jeg syns det er mest latterlig. Gidder ikke å tenke så mye på det, siden Zoe faktisk fortsetter å kjøpe brød, sjokolade osv til oss + at jeg og Melanie har begynt å bake våre egne rundtstykker :D

I dag var en fin dag på skolen, merker ting går bedre og bedre. Første time var tutorial, altså; vi fikk fri. Ettersom både jeg og Melanie hadde fritime etter tutorial, dro vi til byen og kjøpte hvetemel, gjær og dro på cafe.
Etter det hadde jeg to timer engelsk. Var helt greit, er ikke begynt å bli så veldig vanskelig enda, men tror fortsatt ikke han ene engelsk læreren vet at jeg er fra Norge.
I lunsj pausen dro jeg, Melanie og to andre jenter til frisøren å forhørte oss om hair extentions! Hørtes kjempebra ut :D
Så hadde jeg bare en time igjen med psykologi, og vips! så var skoledagen ferdig.
Har lagt litt planer for helga og (for en gangs skyld), er bare det at vi har to "date'er" på lørdag kveld.. Det kan bli litt problematisk. Skal man gå for omvisning i Fareham + en aldri så liten fest, eller disco ice-skating? Hihi, gleder meg hvertfall, uansett hva vi ender opp med å gjøre.

Har også planlagt å kanskje dra innom fotballtreninga til Gosport Ladies på tirsdag i neste uke. Og i og med at de kanskje bare trener en gang i uka, må jeg vel skaffe meg et måneds/års kort på et treningsstudio og. Love ya'll, snakkes!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kjære Sunniva.
Bra at du er ved godt.Gleder meg over alt du får oppleve og synes du er flink å takle alle utfordringene du møter.

Det gjelder alltid å ha fokus og beholde roen.Da klarer man det meste.
Kristine og jeg har vært i bursdag ,pappa er på hytten (eller kanskje han egentlig har lurt seg til en aldri så liten golfrunde).og Fie har vært ute på trening.
Bestemor er ofte innom ,hun ber meg hilse så mye.

Stor klem fra mamma.

Sunniva sa...

Hei mamma.
Jada, går jo fint.. Alt ordne sæ jo :)
Sant, så sant!
Koselig å høre at dåkker har det bra. Du må huske å hilse ho og, skal skrive til ho snart.
STOR klem!

Anonym sa...

det der disco ice-skating hørtes skikkelig gøy ut!
håpe du kose dæ masse værtfall :D
love uuu <3
- Fie

Linda sa...

Ville LETT gått for disco ice-skating ;)

Sunniva sa...

Fie: Ja, bestemte oss nettopp for det, så blir nok bra :D Håpe du og har det bra! Kjempeglad i dæ, lilla <3

Linda: Hehe, jeepp :D