tirsdag 3. juni 2008

EF-møte

Lørdag for en uke siden var det EF-møte i Tromsø. Fikk relativt mye informasjon, men visste egentlig det meste fra før av. Også fikk vi EF-bagger - de var ikke såå ille da! Gleder meg til å se alle utvekslingsstudentene samlet på gardemoen. Blir godt å se flere som er "i samme båt" som meg, blir sikkert ikke like skummelt da.
Og håper inderlig jeg reiser med noen andre og ikke alene (siden flyturen til Storbritannia ikke er så lang er det vanlig å måtte reise dit alene).

Å sånn ellers har jeg enda ikke fått familie. Syns det begynner å bli litt seint nå - er tross alt bare litt over 2 måneder til man drar!
Fant ut for noen dager siden at passet mitt er gått ut på dato, så det må også ordnes.
Blir stresset når jeg tenker på alt jeg må ordne før jeg drar, men det viktigste er å fokusere på vennene og familien og nyte den siste tiden før jeg flytter.
Ser fram til ferien (som bare er åtte skoledager unna) og solfylte dager!

Ingen kommentarer: